Zwrot / reklamacja

Zwrot / wymiana

Na wymianę lub darmowy zwrot dajemy 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać nam powodu zwrotu aczkolwiek będziemy wdzięczni za taką informację. Pomoże nam to w ulepszeniu oferty naszego sklepu.


Jak zwrócić produkt?

1. Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez śladów użytkowania.

2. Poinformuj nas telefonicznie lub mailowo o chęci zwrotu.

3. Dołącz do produktu paragon zakupu lub fakturę.

4. Przesyłkę wyślij na adres:

Virtus Sun Polska

ul. Lipnowska 27

87-100 Toruń

5. Po otrzymaniu przez nas przesyłki – jak najszybciej zwrócimy pieniądze (maksymalnie 3 dni robocze) lub wyślemy produkt.

 

Reklamacja

W przypadku zaistnienia niezgodności towaru z umową (np. wady) możesz zgłosić reklamację. Będzie ona uwzględniona jeżeli dowiedzione zostanie, że niezgodność ta istniała już z chwilą wydania towaru np. w postaci ukrytej wady.

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami drogą mailową lub telefonicznie. Wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie na nasz koszt (włącznie z kosztem dostawy).

Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego z naszej oferty lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty.