Na wymianę lub darmowy zwrot dajemy 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać nam powodu zwrotu aczkolwiek będziemy wdzięczni za taką informację. Pomoże nam to w ulepszeniu oferty naszego sklepu.
Uprzejmie prosimy, aby przesyłka była otwierana i sprawdzana w obecności kuriera, w przeciwnym razie reklamacje dotyczące uszkodzeń towarów podczas transportu nie są rozpatrywane pozytywnie przez firmy kurierskie.
Zwrot
Jak zwrócić produkt?
1. Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez śladów użytkowania.
2. Poinformuj nas telefonicznie lub mailowo o chęci zwrotu.
3. Dołącz do produktu paragon zakupu lub fakturę.
4. Przesyłkę wyślij na adres:
VSP sp. z o.o.
ul. Wielki Rów 40B
87-100 Toruń
5. Po otrzymaniu przez nas przesyłki – jak najszybciej zwrócimy pieniądze (maksymalnie 3 dni robocze) lub wyślemy produkt.
Reklamacja
W przypadku zaistnienia niezgodności towaru z umową (np. wady) możesz zgłosić reklamację. Będzie ona uwzględniona jeżeli dowiedzione zostanie, że niezgodność ta istniała już z chwilą wydania towaru np. w postaci ukrytej wady.
Wystarczy, że skontaktujesz się z nami drogą mailową lub telefonicznie. Wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie na nasz koszt (włącznie z kosztem dostawy).
Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego z naszej oferty lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty.